الأحد، 15 مارس 2015

هناك فتنه قادمه فى أرض الحجاز وأهل أل سعود




خت تقول كنت خارجة من الحرم المكي من البوابة التى عند ألصفا والمروة وهى قريية من قصر الملك فقلت انا كده همشى كتير عشان اوصل الفندق انا هدخل تانى الحرم واخرج من بوابة الملك عبد العزيز دخلت فعلا وانا مش مصدقة وبقول انا اكيد بحلم لكني وجدت الحرم كأنه حقيقى فقلت لا مش بحلم ووانا واقفة لقيت ثلاث عربيات جيش بيجروا ورا بعض جايين من ناحية بوابة الملك عبد العزيز الاولى والثانية شبه عربيات الجيش المصري لكن الثالثة سوداء وتشبه العربية الجيب من الامام وبها صندوق من الخلف شبه النص نقل ولمحت فيه شبل أسد صغير وبعد ما عدوا ببص فلم أجد الكعبة في مكانها ووجدت مجموعة رجال واقفين فسألت أحدهم في إيه قالى شالوا الكعبة عشان هينفذوا الاعدامات اللى قالها وذكر اسم شخص اخر اسمه بورقيبه فقولت للرجل بتاع تونس قالي اه يعنى اجابنى باسم ثلاثى اخره بورقيبه .
محمود فرج الشنديدى
26 février 21:10

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
تفسير محمود فرج :
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

26 فبراير - 2015 الرؤيا تخبرنا بأن هناك فتنه قادمه فى أرض الحجاز وأهل أل سعود وأنه سيكون هناك مواجهات مسلحه بين قوى مختلفه فيها ....ورمز شيل الكعبه معناه انتهاء حاكم عظيم وهو هنا يرمز لانتهاء حكم ال سعود ....واعدام ابورقيبه رمز على انتهاء العلمانيه لانه كان اكبر علمانى والرمز أن المنهج الاسلامى سوف يكون هو السائ.

هناك تعليقان (2):

  1. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  2. لا يوجد في الرؤية إخدام بورقيبة وإنما شخصية بورقيبة هي شخصية مهمة في زمان حصول رفع الكعبة أي انتهاء ولاية آل سعود وكونها تساءلت عن بورقيبة تونس فحسب الرؤية الذي
    ألأجاب ذكر إسم آخر مكون من ثلاث أسماء غير حبيب بورقيبة المكون من اثنين فقط والله أعلم

    ردحذف