الاثنين، 14 يوليو 2014

& السيسي يخطط لمقتل مرسي



السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ده الحلم(انا حلمت انى كنت فى مكان زى الميدان كده وشعب مصر كله فيه وفى عماره 8 ادوار واقف عليها السيسى وبيخاطب المصرين وبيقولهم ان الرئيس عدلى منصور عاوز ينتحر ووهوا بنى الدورين التاسع والعاشر عشان ينتحر من عليه
رحت انا طلعت العماره انا ووزير فالدوله ولقيت الفريق السيسى رمى عدلى منصور بايده على انه هوا اللى انتحر وانا شفته انا والوزير ومشيت انا والوزير فى طرقه كده وبقوله بس ده مش انتحر ده هوا اللى رماه قالى مالناش دعوه رحت قولتله ازاى ده الساكت عن الحق شيطان اخرس قالى ممكن يموتك زيه وصحيت )
مع العلم انا الليله دى كنت مصليه صلاه قضاء الحاجه انى احمل)

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
تعبير الاخ ع-ا-ا
°°°°°°°°°°°°°°

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

اماتأويل هذه الرؤيا فهي تدل على ان السيسي ظالم وانه يخطط لمقتل مرسي لاءن عدلي منصور اي العدلي والمنصور هو الدكتور مرسي وانه يحاول ان يجعل الناس تظن بمرسي الفشل والخيانة والعكس هو الصحيح اي ان مرسي عادل ومنصور من المسلمين ولكن الخيانة هي التي وضعت مرسي بالسجن وانهم سيقتلونه ويقولون انه مات موتة طبيعية وهذا تأويل رؤياكي وكذالك هي بشرى للرائية بالحمل باذن الله والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته


رؤى مصــــــــــــر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق