الأربعاء، 18 فبراير 2015

معارك في ليبيا يكون بسببها سفك دماء ، و بعد ذلك يتم الله نصره على أهل مصر

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رأيت امبارح إن أنا كنت في شقة في الحلم أنها شقتي بس هي مش شقتي وفى مكان معرفوش كنت رايحة علشان أتسحر أنا وزوجي بس زوجي لم يكن في الحلم معايا وأنا دخلة الشقة لاقيت لميس منها لله الإنسانة الفلول في الشقة فانا لم أعير لها انتباه ودخلت ع الثلاجة علشان أخد السحور وأمشى فتحت الثلاجة وأخذت زبادي وخضار وبعدين مشيت من الشقة علشان اذهب للسحور لزوجي وأنا ماشية في الشارع لاقيت في الشارع بوم أنا خفت في الأول منة بس ببص كده لاقيت البوم دا مرمى ع الأرض في الزبالة وحجم البومة زى العصفور وبعدين كملت مشى وفجأة لاقيت نفسي في ليبيا وماشى في الشارع جمال فستغربت وكملت مشى ببص في أخر الشارع لاقيت د باسم عودة ربنا يحميه يارب جالس ع الأرض معاه أولاده ومبتسم ابتسامته الجميلة . انتهى.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
تعبير الاخ  ابن مسعود 
°°°°°°°°°°°°°°

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته .

رؤياك تخبر أن ثمة من المقربين منك أنصار للسيسي يحاولون الكيد بك و إيذاءك و لكن الله يسلمك، و تخبر أنه قبيل نصر الله للمسلمين في مصر و عودة مرسي و حكومته ستحدث مواجهات و معارك في ليبيا يكون بسببها سفك دماء ، و بعد ذلك يتم الله نصره على أهل مصر بفضله تعالى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق