الثلاثاء، 1 مارس 2016

& أهل مصر موعودين بفرج عظيم وبخير عميم .. قبل رمضان القادم

ـــــــــــــــــــ الرؤيــــــــــــــــــا ـــــــــــــــــــ

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وصل اللهم على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه وسلم


انا حلمت حلم غريب انا حلمت اننا في عيد فطر ومستغربيين ازاي العيد جه من غير ما نصوم رمضان فقلت لاخويا يكون ده عيد بعديه صيام رمضان بعدية عيد وبعدين رحت بصيت في البلكونة لاقيت الدنيا ليل ولاقيت دخان في اخر الشارع فقلت اكيد الدنيا هتمطر دلوقتي وفعلا المطرة مطرت بغزارة ببص انا واخويا كده لاقيت نقطة ميه جات علي وشي وكانت سخنة فقلت فدخلت انا واخويا للشقة لاقيت شادية في التلفزون بتغني للعيد وانتهي الحلم
انا انسة وحالتي الدينية جيدة الحمدلله وبرقي وكنت مصليه صلاة استخارة علي موضوع بيني وبين اخويا . انتهى .
فبراير 2016

ـــــــــــــــــــ تعبير الاخ ـــــــــــــــــــ
ع-ي
ـــــــــــــــــــ

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته .

ما شاء الله .. بقيت عقبة واحدة إن شاء الله .. وحالما تنجلي

فأهل مصر موعودين بفرج عظيم وبخير عميم .. قبل رمضان القادم إن شاء الله

هذا والله أعلم

----------------------

المجموعة الرسمية : المبشرات والمنذرات من الرؤى في زمن بداية النهاية
أخــــــر أخطــــــر و أهـــــــم رؤى
رؤى مصــــــــــــر
أهل مصر موعودين بفرج عظيم وبخير عميم .. قبل رمضان القادم
www.facebook.com

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق